LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

همانا به یاریِ اراده، باید از شر تفکر فانی رها شد.. «استیو تولتز»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

نسخه کامل نرم افزار «مایکروسافت وُرد» یکی از بهترین و مجهزترین ابزارهای نوشتاری برای کامپیوترهای خانگی، چه مبتنی بر ویندوز و چه مبتنی بر مک به شمار می رود و با ارائه «آفیس 365» شاهد تکمیل شدن هر چه بیشتر آن هستیم.

ردموندی ها ساعاتی پیش از قابلیت جدیدی به نام Editor پرده برداشتند که از یادگیری ماشین برای بهبود کیفیت و اصلاح مقالات و نوشتارهای کاربر استفاده می کند و به اعتقاد کارشناسان، خیلی هم خوب از پس وظایفش بر می آید.

ادیتور تمام عبارات و الفاظ متون شما را بررسی کرده و اشکلات املایی، فنی، تکرار بیش از حد یک کلمه در بخشی معین، و حتی تناوت و متعادل نبودن لحن جملات و هزاران مورد دیگر را گوشزد می کند.

این سیستم از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شناسایی موارد یاد شده و سایر نکته های ظریف نوشتاری استفاده کرده و آزمایشات متعدد نشان می دهد به قدری هوشمند و خوب عمل می کند که حتی باتجربه ترین نویسنده ها را نیز به چالش می کشد.

به عنوان مثال ادیتور به استفاده نابجا از کلمه «واقعاً» در یک پاراگراف اشاره می کند، در حالی که همین لغت در پاراگراف قبلی را رها کرده است؛ هنگامی که کل بخش را دوباره مرور می کنیم متوجه می شویم وُرد تا چه حد هوشمندانه به اشکال احتمالی اشاره کرده است.

گفتنی است زمان انتشار این بخش جدید و هوشمند طی به روز رسانی های آتی مشخص نیست، اما همین الان با ورود به برنامه اینسایدر مایکروسافت وُرد، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

منبع: دیجاتو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
Sama

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی