LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

همانا به یاریِ اراده، باید از شر تفکر فانی رها شد.. «استیو تولتز»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

اگر به این باور برسیم که عوامل بیرونی نقش چندان بااهمیتی در سرنوشت ما ندارند، خواهیم توانست حس خوشبختی را در آغوش بگیریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۵
Sama


art of profitability/هنر سودآوری

کتاب هنر سودآوری یا هنر کسب درآمد، داستانی با جزئیات کامل و به‌صورت گفتگوی دونفره‌ی مرشد و مرید برای آموختن ۲۳ مدل سودآوری در کسب‌وکار است.

آدریان اسلیووتزکی Adrian Slywotzky در کتاب خود با عنوان هنر سودآوری درباره‌ی روش جدیدی در کسب‌وکارها برای کسب درآمد و رسیدن به سوددهی بیشتر سخن می‌گوید. این نویسنده مقالاتی درباره‌ی استراتژی کسب‌وکار و کتاب‌های دیگری در زمینه‌ی سودآوری کسب‌وکارها منتشر کرده‌است. سوددهی بیشتر همواره دغدغه‌ی مهمی برای تمام کسب‌وکارها بوده‌است. این کتاب می‌گوید که چطور با اتخاذ استراتژی مناسب می‌توان به اهداف سوددهی شرکت دست پیدا کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۱
Sama

این روز‌ها در دنیای کسب کار کنونی، مهارت ها و برخی ویژگی‌های شخصیتی از تحصیلات بسیار مهمترند. یکی از کارشناسان مدیریتی حتی عقیده‌ دارد که سابقه کاری مشابه نیز به اندازه‌ی مهارت‌ های یک فرد اهمیت ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۹
Sama

انرژی در محیط کار


روزهای کاری در شرایط عادی با حجمی از امید و انرژی شروع می شوند. به دفتر کارمان می رویم تا دنیا را فتح کنیم. در طول روز ممکن است انرژی مان فروکش کند اما همچنان جریان دارد و عاقبت ما را به نقطه ای از پیشرفت می رساند (معمولا یک یا دو ساعت قبل از پایان یافتن روز کاری). در این نقطه معمولا دیگر انرژی مان به انتها رسیده. به لحاظ فیزیکی همچنان در محیط کار حضور داریم اما مغزمان کار را به پایان رسانده و به تعطیلات رفته. بنابراین ممکن است ناخودآگاه متوجه شویم که مشغول «کارهای بی فایده» شده ایم و مثلا بی دلیل وب گردی می کنیم.

چرا پایان روز تا این اندازه کسالت آور است؟


با در نظر داشتن آنچه گفته شد سیستم انگیزشی انسان دو بخش اصلی دارد. نخست Go System یا سیستم رانشی که با اهداف شما در ارتباط است و نیروی محرکه لازم را برای حرکت به سمت آن اهداف در شما ایجاد می کند. دومی Stop System یا سیستم توقف که مانع از فعالیت تان روی موضوعاتی می شود که سیستم رانشی شما را به آنها ترغیب می نماید و در واقعی حسی را در شما ایجاد می کند که نخواهید آن کار را انجام دهید. در هر حال اما هر دوی این سیستم ها وقتی به انتهای روز می رسیم عملکرد ضعیفی پیدا میکنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۷
Sama

یوگا نوعی فعالیت جسمی و ذهنی است که به ریلکس شدن، کاهش استرس، تقویت نیروی حیاتی و سلامت کلی بدن کمک می کند. از همه مهم تر این که یوگا با کاهش استرس و تقویت جریان خون ریزش موها را نیز متوقف می کند. اگر مشکل ریزش مو دارید این ورزش های یوگا را تمرین کنید.

Camel pose

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۴
Sama

پا گذاشتن در فضای وب عین این می‌ماند که در یک هزارتو به دنبال راه خروج، گشت و گذار کنید. هزارتویی که در هر گوشه‌اش رمز و راز ناشناخته‌ای وجود دارد که رو به رو شدن با هر یک از آن‌ها می‌تواند در نوع خود جالب باشد.

یکی از ناشناخته‌ها لینک‌ها هستند. بی‌شک هر کسی نمی‌تواند به راحتی سر از کار لینک‌ها و نحوه باز شدنشان با خبر شود. صفحه مقصد برخی لینک‌ها دقیقا روی همان تبی که شاهدش بودیم بالا می‌آیند و برخی دیگر یک تب دیگر ایجاد می‌کنند و کاربر را از طریق مسیری کاملا مجزا به مقصودش می‌رسانند.

اما می‌شود این رویه را تغییر داد و کاری کرد که با کلیک روی لینک‌ها، صفحه مقصد در یک تب جدید باز شود. برای این کار ۴ روش خیلی ساده وجود دارد که از آن‌ها می‌توان روی گوگل کروم استفاده کرد. با معرفی این ۴ روش همراه ما باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۵
Sama

بسیاری از افراد با شروع فعالیت های کاری جدید موفق می‌شوند که خودی نشان دهند و به سرعت مراحل ترقی را طی کنند. آنها پس از مدتی فعالیت به عنوان مدیر یا مسئول در یک شرکت بزرگ، خسته می‌شوند. این افراد پس از مدتی حس می‌کنند که هر هفته در حال طی کردن چرخه‌ای معیوب و پایان ناپذیری از ناامیدی یا ناراحتی هستند.

در این مواقع فکر کردن به کار جدید می‌تواند بهترین گزینه برای آنها باشد اما سوال اساسی اینجاست که آیا این افراد ابتدا باید استعفا دهند و سپس به فعالیت جدیدشان بپردازند یا اینکه در حین حفظ شغل خود، یک کسب و کار جدید را آغاز کنند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۷ ، ۲۱:۳۸
Sama