LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

همانا به یاریِ اراده، باید از شر تفکر فانی رها شد.. «استیو تولتز»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

هر کس در این دنیای پهناور استعداد هایی دارد اما به دلیل عدم اعتماد به نفس خود را دست کم گرفته و آنها را باور ندارد. در مقابل افراد موفقی هستند که کارشان را از یک ایده ی ساده شروع کرده و به درجات بالایی از موفقیت رسیده اند. عامل مشترکی که میان این کارآفرینان وجود دارد اعتماد به نفس بالای آنهاست. خوشبختانه راه هایی برای بالا بردن این ویژگی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می شود:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۱
Sama

اعتماد به نفس یکی از آن چیزهایی است که به صورت طبیعی به واسطه ی بالا رفتن دانش شما تقویت می شود؛ هر کسی با پرورش و تقویت مهارت های تازه، برای به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران احساس راحتی بیشتری خواهد کرد. اما متأسفانه اعتماد به نفس افراد با شنیدن چند کلمه ی منفی از سوی دیگران، یا ارتکاب اشتباه از سوی خودشان به راحتی از بین می رود. توانایی احیای اعتماد به نفس از دست رفته و دوباره روی پای خود ایستادن بعد از در هم شکستن روحیه، برای داشتن آینده ای موفق و همراه با رضایت ضروری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۹
Sama

اغلب مردم فکر می کنند اعتماد به نفس تنها از طریق دست یابی به موفقیت حاصل می شود. در حالی که تعریف اصلی این است که خود را بشناسید و به توانایی های تان باور داشته باشید. افراد اعتماد به نفس ویژگی هایی دارند که آنها را از دیگران جدا می کند.

ونگوگ می گوید:

اگر صدایی در درون تان می گوید: «نمی توانید»، با تمام تلاش آن کار را انجام دهید تا صدا ساکت شود.

با دیجیاتو همراه باشید تا با این ویژگی ها آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۸
Sama

انسان هایی که توانایی متقاعد کردن دیگران را دارند، از گروه های شخصیتی مختلفی بوده و رویکردهای متفاوتی را به کار می گیرند؛ اما اکثر این افراد در چند ویژگی شخصیتی با یکدیگر اشتراک دارند که در ادامه به 9 مورد از آنها اشاره می کنیم:

نگرش مثبت دارند

اگر در میان دو محصول که یکی کاهش خستگی و دیگری افزایش انرژی را تبلیغ می کند حق انتخاب داشته باشید، کدامیک را خریداری می کنید؟ اکثر مصرف کنندگان در این شرایط به دنبال ویژگی مثبت (افزایش انرژی) می روند که چنین مثالی، دلیل موفقیت افراد مثبت نگر را در متقاعد کردن دیگران به روشنی نشان می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۶
Sama

این روزها تب راه اندازی کسب و کار شخصی بالا است و افراد بسیاری ترجیح می دهند بجای کار کردن برای دیگران و با سرمشق قرار دادن این جمله معروف که «اگر شما برای رسیدن به رویای خودتان تلاش نکنید، فرد دیگری از شما برای رسیدن به رویای خودش استفاده خواهد کرد» شانش خودشان را در این زمینه امتحان کنند.

در ادامه مقاله 10 درس مهم برای اداره کسب و کار ارائه شده که مطالعه آن ها می تواند در این مسیر چالش برانگیز به شما کمک کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۴
Sama

مریم کوچک هیچگاه حتی اندیشه تبدیل شدن به یک ریاضیدان از ذهنش هم عبور نمی کرد و تنها هدف و آرزویش این بود که تمامی کتاب هایی که به دستش می رسیدند را مطالعه کند.

برنامه های تلویزیونی دلخواهش اما با هم سالانش اندکی فرق داشت و به تماشای فیلم ها و مستندهایی علاقه نشان می داد که در مورد نوابغی چون ماری کوری و هلن کلر تهیه شده بودند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۷
Sama

در اگر بر تو ببندد مرو و صبر کن آن جا

ز پس صبر تو را او به سر صدر نشاند

و اگر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرها

ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند

مولانــــــــــا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۵۶
Sama