LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

همانا به یاریِ اراده، باید از شر تفکر فانی رها شد.. «استیو تولتز»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

چکیده: دکتر موسی غنی نژاد در این گفت وگو به بحث دموکراسی و رابطه آن با اقتصاد و نیز رابطه اندیشه مدرن با سنت پرداخته اند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۵
Sama

رقص آن نبود که هر زمان برخیزی
بی درد چو گرد از میان برخیزی
رقص آن باشد کز دو جهان برخیزی
دل پاره کنی ور سر جان برخیزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۸
Sama

بسیاری بر این عقیده اند که آینده ی اشتغال ظرف ۱۰ سال آینده بسیار متفاوت از امروز خواهد بود، چرا که تقریباً همه چیز در حال تغییر و تحول است؛ از شیوه ی همکاری ما با دیگران گرفته تا فناوری هایی که مورد استفاده قرار می دهیم. برای نمونه، برخی برآورد ها حاکی از آن هستند که تقریباً نیمی از مشاغل آمریکا در آینده ی نزدیک تحت تأثیر اتوماسیون قرار خواهند گرفت. به این ترتیب، سؤال این است که در حال حاضر چه مهارت هایی باید در خود پرورش دهیم تا ظرف یک دهه ی آینده با بیکاری دست به گریبان نشویم؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۷
Sama

ما انسان ها وقتی چیزی می خریم، دوست داریم فکر کنیم می دانیم چرا این کار را کرده ایم. فکر می کنیم فلان محصول تازه را به این دلیل خریداری کرده ایم که بهترین ویژگی ها، بهترین قیمت یا بهترین ظاهر را داشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۶
Sama

 راه اندازی و اداره ی یک کسب و کار، از ارائه ی پیشنهاد کار به دیگران گرفته تا بستن قرارداد، به رشته ای از مذاکرات بی پایان شبیه است که به نظر تمامی ندارند. اما قرار داشتن مداوم در حال و هوای مذاکره، برای خیلی از ما چندان جذاب نیست. حتی خود کلمه ی مذاکره نیز می تواند برای خیلی ها استرس زا باشد. اما چگونه می توان مثل حرفه ای ها مذاکره کرد و در عین حال احساس بدی هم نسبت به آن نداشت؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۵
Sama

وسط هفته، به اصطلاح شاخ هفته را می شکند و پنجره ی آخر هفته را به روی ما باز می کند. به همین خاطر برای بسیاری از ما وسط هفته ها در مقایسه با آغاز هفته حس بهتری دارند. اما در کل وقتی پای مقایسه در میان باشد همه ی روز های هفته در برابر آخر هفته یکسان و غیر قابل مقایسه خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۴
Sama

رسیدن به موفقیت های بسیار در زندگی فرایندی تدریجی و مداوم است. عطش موفقیت برای خیلی از ما تا سر حد جنون پیش می رود و حتی فکر شکست در این مسیر نیز غیر قابل تحمل است. از آنجایی که این طرز تفکر می تواند تمام هوش و حواس شما را به پیروز شدن معطوف کند، عدم توانایی در هضم شکست های احتمالی، بزرگ ترین مانع برای درس گرفتن و ادامه ی راهی خواهد شد که در آن قدم گذاشته اید و این می تواند زندگی هر کسی را برای همیشه تغییر دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۳
Sama

در آموزش نرم افزار باید نحوه انجام، دلیل استفاده و چگونگی تحلیل، آموزش داده شود لذا در این قسمت با ارائه مثال های کاربردی و تحلیل داده های آماری به آموزش نرم افزار Eviews می پردازیم. بعضی از مواردی که به وسیله نرم افزار Eviews انجام می شود به قرار زیر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۰
Sama
  • - ارایه آمار توصیفی از داده‌ها (میانگین نما …، همبستگی بین متغیرها و چند نمودار یک بعدی و دو بعدی همراه با تحلیل).
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۸
Sama

در استفاده از داده های پنل دیتا سوالی که به طور عمده وجود داد این است که  تفاوت بین مقاطع ( یا طی زمان ) ثابت یا تصادفی می باشد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۶
Sama