LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

همانا به یاریِ اراده، باید از شر تفکر فانی رها شد.. «استیو تولتز»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است


بیوگرافی: جی پی مورگان، بنیان‌گذار پایه‌های اقتصاد آمریکا

جی پی مورگان فردی ثروتمند بود که سرمایه‌گذاری‌های دهان‌پرکنی در آمریکا انجام داد و به‌نوعی، پیشرفت امروزی این کشور را پایه‌گذاری کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۸ ، ۱۵:۴۹
Sama

ایده‌ها فقط در حد ایده باقی می‌مانند، اگر ابزار مناسب برای ابراز و اشتراک‌گذاری آن‌ها را با دنیا نداشته باشید. نوشتن یکی از ابزارهای مناسب ثبت و به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها است.

افرادی هستند که ممکن است در مسیر شغلی خود از کارآموز گرفته تا مدیر و مدیر ارشد و رئیس از نوشتن به عناوین مختلفی استفاده کنند؛ اما متوجه نیستند که حقیقت نوشتن چیست؛ حداقل به‌صورت حرفه‌ای به آن نگاه نکرده‌اند. برای آن‌ها، معمولا نوشتن راه ساده‌ای برای برقراری ارتباطات و اشتراک‌گذاری اطلاعات اولیه است. رشته‌ای از کلمات که با این عبارت‌ها آغاز می‌شوند: «برای آگاهی شما ...»، «برای اینکه بدانید ...»، «نمی‌دانم این‌ را می‌دانید یا نه ...» یا پاسخ‌های سریعی برای سوالات کوتاه هستند: «انجام خواهم داد.»، «متوجه شدم، ممنونم.»، «فهمیدم.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۲۹
Sama


زوم‌اپ: Tide؛ اپلیکیشنی زیبا برای کسب آرامش


اپلیکیشن Tide یکی از اپلیکیشن‌های پرکاربرد سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که به شما در رسیدن به آرامش و تمرکز روی کارهایتان کمک می‌کند.

رسیدن به آرامش در همه‌ی ابعاد زندگی تأثیرگذار است و اهمیت فراوانی دارد. در این زوم‌اپ، اپلیکیشن بسیار محبوب Tide را معرفی می‌کنیم که در‌این‌زمینه به کاربران کمک می‌کند. از اپلیکیشن‌های مشابه نیز می‌توان بهForest برای تمرکز در کار و درس و Sleep Cycle برای خواب راحت‌تر اشاره کرد که امکانات هر دو تاحدودی در Tide اجرا شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۰۱
Sama
چرا با افزایش سن تصور می‌کنیم زمان سریع‌تر می‌گذرد؟

یکی از استادان مهندسی مکانیک فرضیه‌ی جدید و عجیبی برای توضیح پدیده‌ی احساس گذشت سریع‌تر زمان همراه‌با افزایش سن ارائه می‌کند. این فرضیه‌ با پیرشدن مغز ما ارتباط دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۵۵
Sama