LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

همانا به یاریِ اراده، باید از شر تفکر فانی رها شد.. «استیو تولتز»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

بیت کوین و جهانی که به آن نیاز ندارد؛ چرا افراد فقیر دنیا را نجات خواهند داد؟

 

بیت کوین برای تحقق اهداف خود نیاز به مردم دارد، اما در حال حاضر بیشتر مردم دنیا به بیت کوین نیاز ندارند.

انقلاب ارزهای دیجیتال تنها با اجماع و پذیرش عامه مردم ممکن خواهد شد. این کافی نیست که فقط افراد آشنا به فناوری، طبقه نخبه بیت کوین و بلاک چین، ۱,۰۰۰ نهنگی که ۴۰ درصد بیت کوین‌ها را در اختیار دارند و ۲۲ میلیون مالک کیف پول‌های بیت کوین، به رسالت این پروژه برای بهبود زندگی بشر باور داشته باشند.

تمرکززدایی و عدم اعتماد به نهادهای واسطه باید خواسته اکثریت مردم باشد و برای تحقق این آرمان لازم است که برای مردم داستانی جدید تعریف شود و به آن باور پیدا کنند. اینجاست که کار داستان‌گویان و آموزش‌دهندگان این فناوری به‌اندازه کار توسعه‌دهندگان آن اهمیت پیدا می‌کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۳:۳۵
Sama

 

بلاک چین چیست؟ توضیح ساده با مثال + ویدئو

 

بلاک چین (Blockchain) چیست، چگونه کار می‌کند و چه کاربردهایی دارد؟ این‌ها سوالات متداولی هستند که در مورد این فناوریِ انقلابی پرسیده می‌شود و احتمالاً درک آن برای افراد تازه‌کار و حتی برای حرفه‌ای‌ها چندان ساده نباشد. با ما همراه باشید تا به تمام این سوالات به زبان ساده پاسخ بدهیم.

ویدیو زیر را که از سایت ارز دیجیتال برداشته شده ببینید تعریف بلاکچین :

دریافت

بلاک چین به زبان ساده

به زبان ساده، بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که اطلاعات ذخیره‌شده روی این نوع سیستم، میان همه اعضای یک شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود. با استفاده از رمزنگاری و توزیع داده‌ها، امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت‌شده، تقریباً از بین می‌رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۲
Sama

اگر تا به امروز زمانی را به مطالعه درباره بهره‌وری و روش‌های افزایش آن اختصاص داده باشید، مطمئناً نام قانون پارکینسون به گوشتان خورده است.

قانون پارکینسون یکی از مفاهیم رایج در مدیریت است که می‌توان به شکل زیر آن را تعریف کرد:

هر کار به اندازه زمانی که برای آن تخصیص داده شده، طول می‌کشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۱
Sama

 

معرفی ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای بازاریابی

 

رشد اینستاگرام به اندازه‌ای زیاد بوده است که نمی‌توان نقش آن را در بازاریابی دیجیتال نادیده گرفت. امروزه ابزارهایی کاربردی عرضه شده‌اند که به رشد اینستاگرام برند کمک می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۵
Sama

اگر کسب‌کار کوچک یا یک استارتاپ را اداره می‌کنید قطعا به مشکل تبلیغات برخورد کرده‌اید. برنامه‌های بازاریابی برای شرکت‌های بزرگ با بودجه تبلیغاتی هنگفت نوشته شده‌اند. کتاب طرح بازاریابیِ کسب‌وکارهای کوچک این مشکل را حل کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۳
Sama

بیوگرافی کارلوس اسلیم، ثروتمندترین تاجر و سرمایه‌گذار آمریکای لاتین

 

کارلوس اسلیم ثروتمندترین فرد در آمریکای لاتین است که در شرکت‌های متعددی در حوزه‌های گوناگون، نقش سرمایه‌گذار و سهام‌دار دارد.

 

کارلوس اسلیم (Carlos Slim Helú) کارآفرین و سرمایه‌گذار مکزیکی با اصالت لبنانی است که اکنون به‌عنوان پنجمین فرد ثروتمند جهان شناخته می‌شودو اسلیم از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در صدر فهرست ثروتمندین افراد جهان بود. سرمایه‌گذاری و سهام‌داری این کارآفرین باسابقه در مجموعه‌ای عظیم از شرکت‌های مکزیکی، از دلایل ثروت قابل‌توجه او برشمرده می‌شود. هولدینگ Grupo Carso، شرکت اصلی تحت مالکیت اسلیم محسوب می‌شود که مدیریت بسیاری از شرکت‌های او را برعهده دارد. ثروت خانوادگی اسلیم اکنو حدود ۶۸/۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود که او را به ثروتمندترین فرد در آمریکای لاتین تبدیل می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۲
Sama

هرآنچه باید درمورد اینفلوئنسر مارکتینگ بدانید

هرآنچه باید درمورد اینفلوئنسر مارکتینگ بدانید

اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی، می‌توانند تصمیمات مصرفی مردم را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهند. اما مشارکت با این افراد، چالش‌های خاصی نیز به همراه دارد.

 

در دنیای دیجیتال امروزی که کارایی تبلیغات سنتی برندها دائماً در حال کاهش است، بازاریابی تأثیرگذاران یا اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) به‌عنوان یکی از پررونق‌ترین روش‌های رو به رشد بازاریابی شناخته می‌شود. مشخصاً مردم مثل گذشته، توجه زیادی به آگهی‌های تبلیغاتی ندارند. به‌علاوه، ازآنجاکه مدت زیادی از وقت آزاد خود را در اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی گوشی همراه می‌گذرانند، اهداف خوبی برای این روش بازاریابی محسوب می‌شوند. اما اینفلوئنسر مارکتینگ دقیقاً چیست، چه مزایایی برای کسب‌وکارهای نوپا دارد و چگونه می‌توان کمپین بازاریابی مؤثری در این زمینه راه‌اندازی کرد؟

بازاریابی با اینفلوئنسرها

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۹
Sama