LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

همانا به یاریِ اراده، باید از شر تفکر فانی رها شد.. «استیو تولتز»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۲۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

اضطراب برای کسانی که گرفتار آن شده اند احساس ناخوشایندی است اما همه ی جنبه های این مسأله منفی نیست. وقتی کسی درگیر اختلالات اضطرابی می شود، در عین حال از توانایی های خاصی هم برخوردار می شود که در بسیاری از موقعیت های زندگی به کمک او می آید. در ادامه به ۷ توانایی منحصر به فردی می پردازیم که افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی از آن ها برخوردارند.

۱- تشخیص دروغ

توانایی های ناشی از اختلالات اضطرابی

افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی بیشتر از هر کس دیگری نسبت به محیط پیرامون خود هوشیارند. آن ها از آنچه که در اطراف شان در جریان است و چیزی که بیان و انجام می شود کاملا آگاهند. به همین دلیل اگر چیزی در نظرشان منطقی نباشد، دروغ بودن آن را به راحتی تشخیص می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۴۹
Sama


استراتژی جامع بازاریابی را در اولویت کسب‌وکار قرار دهید

در بازار رقابتی مدرن، تجربه‌ی مشتری مهم‌ترین فاکتوری است که شرکت‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. بهبود تجربه‌ی مشتری مستلزم همکاری تیم بازاریابی و سایر بخش‌های کسب‌وکار است.

بیشتر سازمان‌ها به اهمیت بازاریابی واقف‌اند، اما درصد کمی از آن‌ها، تنظیم یک استراتژی جامع بازاریابی را در اولویت قرار می‌دهند. طبق گزارش بازاریابی B2B سال ۲۰۱۸ موسسه‌ی Sagefrog، بیش از ۶۷ درصد شرکت‌ها مهم‌ترین هدف بازاریابی خود را «تولید لید» می‌دانند. البته جذب کاربران بالقوه از اهمیت بالایی برخوردار است، اما این روزها که تجربه‌ی مشتری در کانون توجه قرارگرفته، فعالیت دپارتمان بازاریابی صرفاً به توانمندسازی تیم فروش محدود نمی‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۲۵
Sama


بیوگرافی پریسا تبریز، بانوی ایرانی-لهستانی در راس تیم کروم گوگل

پریسا تبریز یکی از مدیران ارشد گوگل است که اکثر فعالیت‌های خود را به امنیت اختصاص داده و ملقب به شاهزاده امنیت گوگل است.

پریسا تبریز (Parisa Tabriz) متخصص امنیت کامپیوتر و شهروند ایرانی-لهستانی-آمریکایی ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در گوگل به‌عنوان مدیر مهندسی مشغول به کار بوده و اکنون نیز مدیر بخش مرورگر کروم است. لقبشاهزاده‌ امنیت به‌خاطر مهارت‌ها و تخصص تبریز، برازنده‌ی او است. این متخصص ایرانی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ در لیست برترین افراد زیر ۳۰ سال مجله‌ی فوربز در صنعت فناوری و در کنار بزرگانی همچون مارک زاکربرگ قرار گرفت.

تبریز در بخش معرفی خود در پروفایل لینکدین و دیگر شبکه‌های اجتماعی، از عبارت Browser Boss برای معرفی موقعیت شغلی خود در گوگل استفاده می‌کند. او که ابتدا به‌عنوان کارآموز به گوگل آمده بود، مدتی را نیز در استارتاپ USDS به‌منظور مشاوره‌ی امنیتی به دولت آمریکا فعالیت کرده است. تبریز در حال حاضر علاوه بر مدیریت تیم کروم و نظارت بر روند توسعه‌ی ویژگی‌های جدید این مرورگر، فعالیت‌های امنیتی قبلی خود را نیز ادامه می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۲۳
Sama


باورهای اولین میلیاردر آمریکایی در کسب و کار

راکفلر، اولین میلیاردر آمریکایی، در دهه‌ی ۱۸۰۰ میلادی با باورهای منحصر‌به‌فردی که در کسب و کار داشت درآمدی یک میلیاردی کسب کرد.

جان دی راکفلر (John D. Rockefeller)، اولین فرد ثروتمند آمریکایی بود که بیش از ۱۰۰ سال قبل ثروتی یک میلیارد دلاری داشت. ثروت او در زمان کنونی چیزی حدود ۲۴ میلیارد دلار می‌شود. ثروت او از نظر عددی بیشترین مقداری بود که یک فرد می‌توانست در آن زمان داشته باشد. به‌همین دلیل بود که مجله‌ی اسمیتسونین او را «ثرتمندترین مرد زمان» معرفی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۱۶
Sama


چرا در مهلت‌های طولانی کارها را به تعویق می‌اندازیم

زمانی که فرصت زیادی برای انجام وظایف در اختیار داریم، چگونه کارها را اولویت‌بندی می‌کنیم؟ محققان با آزمایش‌های متعدد، به نتایج جالبی در این زمینه رسیده‌اند.

بسیاری از کارمندان، تمایلی به شنیدن این جمله ندارند: « این کار را تا پایان روز تحویل دهید.» ولی واقعیت این است که تعیین مهلت‌های کوتاه بیشتر از موعدهای طولانی به کارمندان کمک می‌کند کاری را بدون مشکل تکمیل کنند.

محققان راجش باگچی و استفان هاک در یکی از مطالعاتی که در ژورنال تحقیقات مصرف‌کنندگان منتشرشده، توضیح می‌دهند که مهلت‌های طولانی، کارمندان را متقاعد می‌کند که یک وظیفه سخت‌تر از واقعیت آن است. این برداشت باعث می‌شود آن‌ها منابع بیشتری را به کار خود اختصاص دهند. به‌علاوه این امر احتمال به تعویق انداختن وظایف و حتی ترک کار را افزایش می‌دهد. نتایج فوق حتی درزمانی که مهلت سررسید به دلیل عدم دسترسی به شرایط موردنیاز طولانی می‌شود نیز صادق است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۱۱
Sama


محافظت از حریم خصوصی در ویندوز ۱۰ 

با انجام چند مرحله‌ی ساده می‌توانید از جمع‌آوری داده‌های خود در ویندوز ۱۰ جلوگیری کنید و به این صورت از حریم خصوصی‌تان محافظت کنید.

یکی از نگرانی‌های امنیتی در مورد ویندوز ۱۰، جمع‌آوری اطلاعات خصوصی کاربران است. اگر فکر می‌کنید سیستم‌عامل مایکروسافت از مرز حریم خصوصی شما عبور کرده است یا می‌خواهید از امنیت اطلاعات شخصی خود مطمئن شوید؛ با چند روش ساده و تنها در چند دقیقه می‌توانید امنیت حریم خصوصی خود را در این سیستم‌عامل ارتقا دهید.

نکته: این ترفندها با توجه به به‌روزرسانی ویندوز در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۸، نسخه‌ی ۱۸۰۳ ارائه شده‌اند. نسخه‌های قدیمی‌تر تنها در بعضی جزئیات متفاوت هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۰۷
Sama

قیمت بیت کوین

پژوهشی جامع در مورد ارزهای دیجیتال نشان داده که بیت کوین در زمینه پذیرش انبوه (از سوی افراد و دولت ها) همان مسیری را طی می کند که پیش از این اینترنت و رسانه های اجتماعی طی کرده اند.

گروهی از متخصصان صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در همکاری با شرکت تبلیغاتی Qriously میزان اشتیاق دانشجویان را برای ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین بررسی کردند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۵۶
Sama

روش ساده حل مکعب روبیک در 6مرحله:

ابتدا لازم است نکات زیر را یاد بگیرید:

1- در تمام مکعب های روبیک استاندارد رنگ زرد مقابل سفید ورنگ نارنجی مقابل قرمز ورنگ سبز مقابل آبی می باشد.

2- در طی اجرای هرمرحله لایه مقابل شما نباید تا آخر اجرای آن مرحله تغییر نماید.(مثلا در شکل زیر رنگ قرمز لایه مقابل شما می باشد)

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۶
Sama

این روزها معکب روبیک یکی از سرگرمی ها و چالش های اساسی برای افراد مختلف شده است. در پست امروز آی ار میکس قصد داریم تا شما را با راحت ترین روش حل مکعب روبیک آشنا کنیم.

۳۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۵
Sama

تعادل نش (به انگلیسیNash equilibrium). مفهومی در نظریه بازی‌ها است که کاربرد فراوانی در اقتصاد پیدا کرده و نام آن از نش گرفته شده‌است.

در تئوری بازیها، تعادل نش (به نام جان فوربز نش، که آن را پیشنهاد کرد) راه حلی از تئوری بازی است که شامل دو یا چند بازیکن، که در آن فرض بر آگاهی هر بازیکن به استراتژی تعادل بازیکنان دیگر است و بدون هیچ بازیکنی که فقط برای کسب سود خودش با تغییر استراتژی یک جانبه عمل کند. اگر هر بازیکنی استراتژی را انتخاب کند هیچ بازیکنی نمی‌تواند با تغییر استراتژی خود در حالی که نفع بازیکن دیگر را بدون تغییر نگه داشته باشد عمل کند، سپس مجموعه انتخاب‌های استراتژی فعلی و بهره‌مندی مربوطه، تعادل نش را تشکیل می‌دهد. به بیان ساده، امی و فیل در تعادل نش است اگر امی در حال انجام بهترین تصمیم گیری که او می‌تواند با توجه به تصمیم‌گیری فیل داشته باشد و همچنین فیل بهترین تصمیمی که می‌تواند با توجه به تصمیم‌گیری امی داشته باشد. به همین ترتیب یک گروه از بازیکنان در تعادل نش است اگر هر یک در حال انجام بهترین تصمیم‌گیری باشند که آن‌ها می‌تواند، با توجه به تصمیمات دیگران داشته باشند. با این حال، تعادلی که نش است لزوماً به معنای بهترین بهره‌وری کل برای همه بازیکنان مربوطه نمی‌باشد، در بسیاری از موارد ممکن است تمام بازیکنان بهره‌وری خود را بهبود بخشند در صورتی که چگونه بتوانند به توافق بر روی استراتژی‌های مختلف از تعادل نش برسند. (به عنوان نمونه، شرکت‌های تجاری رقابتی به منظور افزایش سود آن‌ها تشکیل کارتل می‌دهد). جنبه مهم تعادل نش این است که سود هر بازیکن نه تنها به استراتژی برگزیده خود بلکه به استراتژی برگزیده دیگر بازیکنان نیز ارتباط دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۰۰
Sama