LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

the secret of success is constancy to purpose

LIMITLESS

همانا به یاریِ اراده، باید از شر تفکر فانی رها شد.. «استیو تولتز»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

جملات زیبا قصار و ارزشمند آدری هپبورن

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

همانطور که رشد می کنید. شما کشف خواهید کرد که شما دو دست دارید. یکی برای کمک به خودتان. دیگری برای کمک به دیگران.

جملات زیبای آدری هپبورن

مهمترین چیز این است که از زندگی لذت ببرید و شاد باشید. این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

سخنان زیبای آدری هپبورن

من به رنگ صورتی باور دارم. باور دارم که خنده بهترین سوزاننده کالری است. من به بوسیدن باور دارم. بوسیدن بسیار. من باور دارم آنگاه همه چیز غلط از آب درآمد. قوی باشم. باور دارم که دختران شاد. زیباترین دختران هستند. بر این باورم که فردا روز دیگریست و به معجزه یقین دارم.

سخنان زیبای آدری هپبورن
زیبایی یک زن درلباس هایی که می پوشد نیست. در چهره یا درنحوه آرایش موهایش هم نیست. زیبایی یک زن درچشمانش است. چشم هایش راه ورودی قلبش هستند. مکانی که عشق درآن جای دارد.

جملات قصار آدری هپبورن

من نمی خواهم تنها باشم. بلکه می خواهم که تنهایم بگذارند.

جملات ناب آدری هپبورن

زیبایی زن در خط و خال صورتش نیست. بلکه زیبایی واقعی در یک زن. در روح او انعکاس می یابد ؛ که همان محبت و توجهی است که عاشقانه ابراز می کند و شور و عشقی است که نشان می دهد.

جملات زیبای آدری هپبورن

چرا تغییر ؟ هر کسی سبک خاص خودش را دارد. زمانی که آن را یافتید. باید به آن بچسبید.

سخنان زیبای آدری هپبورن

همیشه از میزان توجهی که یک مرد به شما می کند. می توانید بفهمید که چه نوع آدمی هستید.

جملات ناب آدری هپبورن
زمانی که ازدواج کنم. میخواهم خیلی در آن آمیخته شوم.

جملات کوتاه آدری هپبورن

بهترین چیزی که در زندگی می توان نگه داشت. یک دیگر است.

سخنان زیبای آدری هپبورن

موفقیت شبیه رسیدن به تولدی مهم و کشف این است که شما دقیقا همانی هستید که قبلا بودید.

جملات زیبای آدری هپبورن

من از همان ابتدا تصمیم گرفتم که زندگی را بی قید و شرط قبول کنم ؛ هیچ وقت انتظار نداشتم زندگی کار خاصی برای من انجام دهد.
با این حال به نظر می رسد خیلی بیشتر از چیزی که امیدوار بودم به موفقیت رسیدم.

آدری هپـبــورن

اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که من هنوز داستان های جن و پری می خوانم و بیشتر از هر چیزی دوستشان دارم.

جملات قصار آدری هپبورن
من درون گرایم . عاشق این هستم که با خودم تنها باشم. عاشق بیرون بودنم. عاشق پیاده روی طولانی با سگ هایم و نگاه کردن به درختان. گل ها و آسمانم.

سخنان زیبای آدری هپبورن

آرایش کردن تنها می تواند باعث شود که از بیرون زیبا دیده شوید. اما اگر از درون زشت باشید به شما کمکی نخواهد کرد. مگر آنکه لوازم آرایش را بخورید!

جملات زیبای آدری هپبورن
اگر من ازدواج کنم. حسابی ازدواج خواهم کرد!

جملات هنری آدری هپبورن

مردم باید بیشتر از اشیا مورد ترمیم. تازگی. احیا. اصلاح و بازخرید قرار بگیرند ؛ هیچ گاه کسی را دور نیندازید.

آدری هپـبــورن

اگر می خواهی عشق را توصیف کنی. باید آن را احساس کنی.

آدری هپـبــورن

من کسانی که مرا می خندانند. دوست دارم.
واقعا فکر می کنم خندیدن چیزی است که خیلی دوستش دارم.
خندیدن. درمان بسیاری از بیماری ها است. شاید خندیدن مهم ترین چیز در یک فرد است.

آدری هپـبــورن
من زندگی را جدی نمی گیرم. اما کارهایی که در زندگی انجام می دهم را واقعا جدی می گیرم.

جملات زیبای آدری هپبورن

من خوش شانس یوده ام. فرصت ها معمولا جلو نمی آیند ؛ بنابراین اگر زمانی آمدند. باید آن ها را بقاپید.

سخنان زیبای آدری هپبورن
من می توانم تایید کنم که یونیسف چه معنایی برای کودکان دارد چرا که خودم هم جزء کسانی بودم که بعد از جنگ جهانی دوم غذا و امداد پزشکی دریافت می کردم.

جملات هنری آدری هپبورن
میزان جاذبه ی جنسی فراتر از اندازه گیری است. من برای اثبات زنانه گی ام نیازی به اتاق خواب ندارم.
من می توانم همین جاذبه را با چیدن سیب از درخت یا ایستادن در زیر باران منتقل کنم.

جملات ارزشمند آدری هپبورن

روزتان را غنیمت بشمارید. تا حد امکان از آن لذت ببرید.
از روزها و آدم ها به همان شکلی که می آیند. لذت ببرید.
فکر می کنم گذشته به من کمک کرده تا قدردان حال باشم ؛
و نمی خواهم ذره ای از آن را با نگرانی درباره ی آینده تباه کنم

جملات کوتاه آدری هپبورن

وقتی که هیچ کس را نداشته باشی برایش یک فنجان چای درست کنی. وقتی که هیچ کس به تو احتیاجی نداشته باشد. آن جاست که زندگی دیگر به پایان رسیده است.

سخنان زیبای آدری هپبورن

میتوان هر فردی را از روی چیزی که در مورد دیگران میگوید بیشتر از چیزی که دیگران درباره او میگویند بشناسی

جملات زیبای آدری هپبورن

آب زندگی است و آب پاک به معنی سلامتی است.

جملات کوتاه آدری هپبورن
من فکر می کنم که احتمالا با گذشت زمان. به جای سیاسی سازی کمک های بشردوستانه. انسانی سازی سیاست رخ خواهد داد.

جملات ارزشمند آدری هپبورن
من به گناه جمعی اعتقاد ندارم. اما من به مسئولیت جمعی اعتقاد دارم.

آدری هپـبــورن

همه چیزهایی که یاد گرفته ام از فیلم ها آموخته ام.

جملات زیبای آدری هپبورن

اگر قرار بود دنیای من فردا به آخر برسد.
به تمام خوشی ها و هیجان ها و لذت های ارزشمندی که خوش شانس بودم تجربه کنم
فکر می کردم. نه به ناراحتی ها. دردها یا پدرم که خانه مان را ترک کرد. بلکه به لذت تمام چیزهای دیگر.

آدری هپبورن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۰
Sama

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی